eirini.blogg.se

Mellandagarna ✨

Publicerad 2015-12-26 09:50:00 i Allmänt,

God jul allesammans önskar er en fridefull jul med hälsa, glädje o kärlek i era hem. 
 
Mycket blandade känslor denna julen. Det har varit en annorlunda jul men fin på alla sätt o vis. 
Livet har 2 sidor den ena glädjen och lycka och andra sidan ett mysterium o frågetecken o darkness. 
Jag har alltid velat göra rätt av mig behandla människor fint, hjälpa någon som verkligen behöver det, finnas där vara ärlig o stötta. 
Men den sista tiden har jsg märkt att oavsett om man hjälper till eller ställer upp så betyder man inte så mycket fär den andre ändå! 
Kan vi människor börja lyssna på varann och inte stötta ut någon. När vi ser att någon känner sig ensam då ska vi väl sträcka ut handen och hjälpa till. Låta personen känna sig värdefull och omtyckt. 
 
I dagens samhälle är alla alldeles för stressade av alla måsten att vi har glömt bort innebörden av livet. 
Var finns den riktiga humana lyckan i oss? Jag vill alltid vara glad. Jag vill alltid finnas där för den andre. Jag vill ge kärlek och glädje till min nästa. Är det jag som är snäll så att jag blir dum och för godtrogen? 
Då är jag hellre godtrogen.. Ja det är jag.. :) 
Ha en trevlig Annan dag Jul allihop ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela