eirini.blogg.se

Snart är julen här!!

Publicerad 2015-12-13 21:09:00 i Allmänt,

 
Under veckan blev det julpynt julpussel bakade pepparkakshus med systerdottern...
Härligt med allt pynt så man får en mysig stämning!
Det blev skridskoåkning och mycket skratt!!! Kan verkligen inte åka skridskor hahahahahaha...
Vännerna är duktiga får nog ta privatlektioner om någon kan lära ut så hojta till.
Livet behöver roliga stunder roliga upplevelser, nya utmaningar och träffa nya människor att utbyta åsikter och ha intressanta konversationer.
Vill så gärna starta något där alla är välkomna och alla har roligt och känna sig uppskattade och värdefulla.
Starta någon välgörenhet där jag kan ge så mycket glädje jag kan till människor som behöver det och människor som vill ha glädje runt sig!
Tänker på alla människor som har det svårt som kämpar som inte har något boende eller mat att äta. Skulle vilja förändra världen så ingen behöver lida.
Ingen ska behöva vara ensam eller gå igenom något ensam.
Jag önskar innerligt jag kunde hjälpa till!!!!
Önskar alla en härlig vecka imorgon är det måndag... Måndag hela dagen hahaha le åt kollegor o sprid glädje!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela