eirini.blogg.se

Enjoy life!!!!

Publicerad 2015-11-18 01:46:32 i Allmänt,

 
Startade min blogg för lite över 1 år sen, och sedan inte loggat in.
Ett år senare tänkte jag dela med mig lite av vardagen. Har haft en underbar dag med nära och kära och nu på kvällen har jag haft ett väldigt intressant samtal med en kära familjemedlem.
Livet är att njutas och våga ta tag i livet förbättras som människa och se det goda hos den andre.
Vi har blivit så upptagna av vad andra säger tycker eller tror om oss själva att vi nästan tappar bort oss på vägen och glömmer bort det viktiga i livet.
Alla behöver vi kärlek, glädje, lycka och ibland räcker det med ett fint ord eller en god gest som kan göra en så glad. 
Alla har vi nog blivit sårade i livet och frågat varför MIG? Vissa har det du inte har och vill ha det du har medans man själv vill ha något man inte har. Låt oss försöka bli mer medmänskliga mot varann och visa att vi finns där för varann och att vi kan njuta av livets gåva. Live Laugh and Love. What comes around goes around... 
 
 
Sov så gott och jag önskar alla en bra start på morgondagen och glöm inte Livet är härligt när man börjar våga Lev och Njut.... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela