eirini.blogg.se

Take me to another place!!!!

Publicerad 2015-11-19 14:27:53 i Allmänt,

Jag vill så mycket alldeles för mycket ibland att mina tankar tar över mina mål och jag hinner inte nå dem.
Alla har vi en Mr B eller Mr M eller Mr T som gör att man tappar bort sig på vägen. Mr M i mitt fall har gjort att jag har tappat bort mig i många fall. Väntat på den där dagen få det bekräftat att nu blir det du och jag.. Men den dagen kommer aldrig 3 år senare så har den fortfarande inte kommit.
Man tror att en människa är så ärlig mot en och menar allt han säger, bygga upp ett liv köpa det där fina huset skapa flera barn som ska springa runt.
Men nej det kommer inte...... Efter att ha blivit totalt manipulerad av alla lögner så mycket lögner att man nästan till slut tror på dem själv för man blundar pga av att man är så kär. Det slutar i en tragedi istället för lycka och så står man där maktlös, så liten, det där berget blir plötsligt omöjligt att ta sig över den positiva sidan och man känner att den där glada personen man en gång var är borta.. Varför?? För att en enda person kan ta dig upp till himlen paradiset och tillbaka eller Krossa dina drömmar totalt och du vet inte längre hur du ska komma upp igen.
När man har nått botten o känner att nu ger man upp så oftast från ingenstans får man en gnutta ljus någon kommer med bra förslag och det bästa man kan göra är att kämpa för sig själv och övervinna alla rädslor.
Men när det har pågått för länge och man inte klarar av situationen längre hur gör man då??
 
Hmmmmmmm har funderat många gånger på detta alla vi kvinnor som män har ju nån gång blivit sårade men vi får aldrig glömma att ge upp hoppet om oss själva.
Gud ger oss styrka och även om man ibland tappat hoppet glöm aldrig att nånstans från ingenstans så kommer det
 
Never give up your dreams and goals!!!! Vi är starka när vi finner vårt inre lugn och ro!!!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela